CARIERE

LUCREAZA ALATURI DE NOI

La Interpet, cautam oamenii cei mai buni cu care sa crestem.

01

FORMARE PROFESIONALA

Construim impreuna o echipa de incredere

Cu echipe manageriale performante si manageri care aloca timp si resurse pentru dezvoltarea subordonatilor, formarea profesionala incepe chiar din ziua 1 in care fiecare nou angajat primeste un program detaliat de "introducere" in companie si continua ulterior prin discutiile 1 la 1 cu supervizorul direct, dar si cu colegii din departamentul de Resurse Umane.
  
02

OPORTUNITATI DE DEZVOLTARE

Cursuri si planuri individuale de dezvoltare

Cursuri de vanzari cu specialisti interni si externi, cu companii de notorietate in piata din Romania, cursuri de produse cu specialisti si programe de dezvoltare profesionala.
  
03

OPORTUNITATI DE CARIERA

Poti explora o varietate de domenii: comercial, IT, marketing

Intr-o companie in continua crestere, oportunitatile de cariera apar permanent. Ce trebuie sa faci? Sa discuti cu supervizorul, sa vorbesti cu colegii din departamentul Resurse Umane si sa stii de ce vrei sa faci un pas sau altul in cariera. Simplu, nu e asa? Ce mai trebuie sa stii? Toate posturile deschise sunt anuntate atat in exterior cat si in interior si oricine poate aplica.
  
04

PACHET DE COMPENSATII SI BENEFICII COMPETITIV

Oamenii performanti sunt recompensati

Revizuim constant pachetele de compensatii si beneficii. Ne uitam in exterior si in interior pentru a asigura echitatea. Ne preocupam sa introducem noi beneficii care sa ne diferentieze si evaluam riguros performanta astfel incat sa fim siguri ca alocam corect recompense.
  
05

COMUNICARE SI ECHILIBRU

Comunicam mult si incurajam viata echilibrata

Pe canale formale sau informale informatiile circula cu rapiditate in interiorul organizatiei noastre. Evenimente interne pentru angajati si copiii lor, teambuilding-uri si petreceri, comunicari formale ale directorului general, dar si informari interne in format video sunt doar cateva din lucrurile pe care le facem astazi pentru a sustine comunicarea.
In plus incurajam fiecare angajat sa pastreze un echilibru intre viata personala si viata profesionala si sa acorde atentie sanatatii si sportului.